Systém VAH - Systém VAH

Co vás zajímá nejvíce

Historie světa (25) Místopis (29) Povídky (45) Hrdinové (21) Systém VAH (12) Bestiář (35) Nové rasy (28) Náboženství (14) Doplňky (7) Larpy a jiné aktivity (14)

Celkem hlasů: 230

Kniha návštěv

Systém VAHSystém VAH vám umožní přesně určovat směr vyvíjení postavy. Neexistují žádná povolání, pouze dovednosti, které můžete kombinovat dle libosti. Buďte mocným bojovým mágem, hrdinným paladinem, smrtícím hraničářem-zabijákem, nebo třeba techno-knězem. Máte široké spektrum herních alternativ které čekají pouze na Vás. Nic není nemožné...

Co je systém VAH?!

Systém VAH jsou v podstatě herní pravidla, která navazují na Drd a podobné RPG hry. Hlavním mottem tohoto systému je variabilita a reálnost. Snažíme se, aby systém byl co nejvíce realný a logický, zároveň ne příliš náročný na pochopení. Dle mého názoru je hlavní předností hry, že se snažíme vyhnout klasickému RPG schématu, že musí mít každý hráč určité jedno, nebo více svých povolání. V systému VAH se každý může naučit všechno, pokud si sežene příslušnou osobu, která by ho to naučila a pokud to neodporuje jeho přesvědčení. Už jsme uskutečnili několik testovacích her a zatím to funguje, ačkoliv nás čeká ještě mnoho práce myslím, že na první ochutnávky ze systému se budete moci již brzy těšit.

Vaši Tvůrci

Diskuse pro článek Systém VAH:

25.01.2009 [10:36]

NisenJeště k té betaverzi - největší problém je dát to vše dohromady, protože jsme se vrhli na hodně věcí najednou a na pravidlech pracují (nebo budou pracovat po zkouškovém období ve školách) 3 lidé(Morten, Nirak a já)...Nicméně některé věci již získávají publikovatelnou podobu, nicméně spíše článků. To si ale myslím, že může být zároveň výhoda, jelikož si každý bude moci v Systému najít to, co se mu líbí a prostě to použít, například ve vlastních úpravách pravidel (samozřejmě jen pro osobní potřeby Emoticon)...Jinak díky za přání štěstí doufejme, že po zkouškách nám to půjde zase od ruky EmoticonEmoticon

06.01.2009 [9:16]

MortenZa klasické RPG schéma zde považujeme fantasy klasiku typu DnD a DrD. Ohledně přesvědčení mám(e) už nějakou představu (musím ji obhájit před kolektivem), ale touto poznámkou je myšlen spíše fakt, že hrdina asi těžko okrade stoletou babičku, která sotva vidí a záporák ji nebude převádět přes cestu (pokud ji nebude chtít na druhé straně okrást Emoticon). V zásadě jsou na přesvědčení závislé pouze kněžské chopnosti a "typicky hrdinské" (čistě paladinský Štít cti a slávy) a "typicky záporácké" (polovina Necromancie) schopnosti. Účelem je zamezení nelogičnostem.

Na publikaci betaverze si budete muset asi ještě chvíli počkat. V současnosti jsou prakticky všechny části systému ve fázi vývoje a i prozatím nejrozsáhlejší a asi i nejpromyšlenější součást, Grimoár vysoké magie, je neustále aktualizována (byla před týdnem, teď se učím na zkoušky). Každopádně se pokusím dát dohromady a doladit základní sytémy (souboj, vlastnosti, apod.)

1. Vix
05.01.2009 [12:35]

"...se snažíme vyhnout klasickému RPG schématu, že musí mít každý hráč určité jedno, nebo více svých povolání."
Jak dlouho se zajímáte o RPG? Class&Level systémy jsou před vymřením... Ale jinak fandím;)
Jo a ještě jedna věc - doufám že ta zmínka o souvislosti činností s přesvědčením nebude ve hře znamenat velkou závislost postav na přesvědčení, přece jen vyjádřit kategorií myšlení člověka je nesnadné i pro světoznámé filosofy. Rád bych viděl nějakou betaverzi pravidel, napište sem jestli je to možné
a nebo mi pošlete e-mail ( Vo-264@seznam.cz )
Hodně štěstí při tvorbě;)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile01.gif./] [.smile09.gif./] [.smile08.gif./] [.smile02.gif./] [.smile10.gif./] [.smile07.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile05.gif./] [.smile06.gif./]
Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?

Souboj


TOPlist





Add to Google








Taria
Dračí Doupě 2